Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Kaffekæden Coffee Collective tog på bundlinjeniveau revanche i det skæve regnskabsår 2021/22. Det fremgår af et dugfrisk regnskab fra den københavnske kæde, skriver Fødevarewatch.dk. Virksomheden præsterede i året at løfte bundlinjen fra 12.500 kr. til 1,5 mio. kr., og fremgangen var også at spore på toppen, hvor omsætningen voksede til 59,4 mio. kr. fra 43,4 mio. kr. i 2020/21.
Det er da også en tilfreds ledelse med adm. direktør Peter Nørgaard Dupont i spidsen, der i ledelsesberetningen gør status på regnskabsåret. Ledelsen begrunder fremgangen med investeringer.
”Den øgede omsætning samt overskud ligger i forventet forlængelse af selskabets coronakrisehåndteringsstrategi med diverse fremrykkede investeringer,” skriver ledelsen i sin beretning.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kæder afviser øget konkurrence på nem mad: "Efterspørgslen stiger"
15-11-2024
-
Københavnere fører i restaurantbesøg – Bornholm halter efter
15-11-2024
-
Hvorfor låner Noma sit superbrand til musikfestivalen Heartland?
15-11-2024
-
Stor glæde hos MESSE C - ny 10-årig lejeaftale er på plads
15-11-2024
-
Har den byens bedste udsigt? Barkonger åbner unikt sted midt i Københavns nye bykvarter
15-11-2024
-
Sådan har du aldrig fået smørrebrød før: Ny restaurant åbner i tårnet med udsigt over hele København
15-11-2024