Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En undersøgelse viser, at turister på Vestkysten savner mere liv i vinterhalvåret.
På Fanø går mange erhvervsdrivende i hi efter højsæsonen, hvilket Destination Vadehavskysten forsøger at imødekomme med koordinerede åbningstider.
I Blåvand har butikker og restauranter valgt at holde åbent 363 dage om året, hvilket har skabt en stabil helårsturisme.
Også Thyborøn har succes med helårsåbne butikker og attraktioner, hvilket ifølge Michael Madsen fra Jyllands Akvariet har gjort byen kendt for at være et sted, hvor der altid sker noget.
Læs hele historien på DR
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
To kommuner i top-10: VisitNordsjælland gør status over rekordår
20-02-2025
-
Ny chef for Destination Bornholm
20-02-2025
-
Madværkstedet København sætter fokus på faglig inspiration
20-02-2025
-
Gymnasiereform skal bane vej for flere faglærte i restaurationsbranchen
20-02-2025
-
Finsk kapitalforvalter opkøber fire danske hoteller
20-02-2025
-
Flere Airbnb-overnatninger kræver handling
20-02-2025
-
Vestkysten satser på helårsåbent – og det virker
20-02-2025
-
Hotel lancerer unikt motionsophold for ældre
20-02-2025