Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner den 4. april, bliver det med et omfattende program, der skal trække både danske og udenlandske gæster til Danmarks største turistattraktion.
Med 4,25 mio. besøgende i 2024 står forlystelseshaven klar med blandt andet 200 koncerter, tre festivaler og 45 events.
Fredagsrock og LørdagsHits byder på navne som Bryan Adams, Black Eyed Peas, TV-2 og Michael Learns to Rock. Glassalen får en ny restaurant drevet af holdet bag formel B, mens Tivolirevyen får premiere med Linda P. i spidsen.
Derudover vender Dronning Margrethes eventyrballetter Askepot og Klods-Hans tilbage. Sommerens oplevelser inkluderer også havefestivaler, nye madoplevelser og en hyldest til Pippi Langstrømpes 80-års fødselsdag.
Investeringerne i haven og oplevelsesprogrammet skal styrke Tivolis position som en moderne, kulturel helhedsdestination midt i København.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Burger King Danmark får ny direktør
22-04-2025
-
Fårup Sommerland investerer 30 mio. kr. i jubilæumssæson
22-04-2025
-
Michelin-erfaring skal løfte historisk badehotel
22-04-2025
-
Norge vil indføre turistskat på overnatninger
22-04-2025
-
Brøchner Hotels lander tilfredsstillende resultat
22-04-2025
-
Københavns Lufthavn fylder 100 år
22-04-2025
-
Nyt barkoncept satser på spil og samvær frem for høj promille
22-04-2025
-
Comwell fik indflydelse: Nyt hotel i Køge bliver mindre end planlagt
22-04-2025