Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Marienlyst Strandhotel har endnu en gang indtaget førstepladsen som det stærkeste brand i MyImage Venue 2024 – en årlig undersøgelse foretaget af MyResearch blandt knap 900 mødeplanlæggere.
Undersøgelsen måler blandt andet kendskab, loyalitet og image hos 42 danske hoteller og konferencecentre.
Tivoli Hotel & Congress Center opnåede en markant fremgang og indtager andenpladsen, mens CPH Conference – DGI Byen rykker fra en femte til en tredjeplads. Copenhagen Marriott Hotel kåres som årets højdespringer med størst fremgang i Brand Power Index.
Vingsted Hotel & Konferencecenter, der blandt andet fremhæves for tekniske faciliteter og konkurrencedygtige priser, placerer sig også blandt de fem højdespringere. Undersøgelsen fremhæver desuden en række særlige styrker: Marienlyst for unikke oplevelser, Hindsgavl Slot for gastronomi og MBK for fleksibilitet og service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danske turismetalenter med på prestigefyldt Forbes-liste
26-04-2025
-
HORESTA kritiserer Arena Næstved for unfair konkurrence
26-04-2025
-
Ny hotelchef udnævnt på ProfilHotels Mercur
26-04-2025
-
Pakhus Bryggen opnår Green Key-certificering
26-04-2025
-
Amerikanske turister søger kvalitet og autenticitet i Danmark
26-04-2025
-
Danmarks ældste hotel kæmper med underskud efter udfordrende sæson
26-04-2025
-
Kolding Hotel Apartments investerer rekordoverskud i opgradering
26-04-2025
-
Fjordgaarden leverer flot vækst i 2024
26-04-2025