Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Copenhagen Gaming Week, som Bellagroup og Wonderful Copenhagen i fællesskab har skabt for at give turismen et rygstød uden for højsæsonen, præmierede i januar og tiltrak 12.500 besøgende. Ny melder arrangørerne, at de planlægger at holde festivalen igen i 2025. Det skriver Turisme24.dk.
Det sker oven på, at Københavns Kommune allerede i marts meldte ud, at man forlænger støtten til Copenhagen Gaming Week ind i 2025 og 2026 med en udmøntning til planlægning og afholdelse på 2,5 millioner kroner i 2025 og to millioner kroner i 2026. Kommunen har i øvrigt også oprettet en pulje på 700.000 kroner, som man vil bruge på sin egen aktivering i forbindelse med eventen.
Til næste år er det igen Bellagroup, Blackbox Media, Wonderful Copenhagen og Københavns Kommune, der står bag arrangementet.
”Det er vigtigt, at vi både skaber og videreudvikler stærke events og reasons to go i første kvartal, så vi kan udnytte det store potentiale i at styrke hovedstaden som vinterdestination. Copenhagen Gaming Week blev en stor succes her i vinter, og derfor er det rigtig positivt, at eventen vender stærkt tilbage i 2025,” siger Wonderful Copenhagens administrerende direktør, Mikkel Aarø-Hansen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny tjeneste fylder de københavnske restaurantborde
24-09-2024
-
Bühlmann Hotels præsenterer ny ledelsesstruktur
24-09-2024
-
Pizza Hut vender tilbage til Danmark med stor ekspansion
24-09-2024
-
Dansk gourmetpioner Jan Cocotte-Pedersen er gået bort
24-09-2024
-
Ny daglig leder hos Comwell Centralværkstedet i Aarhus
24-09-2024
-
Zócalo udvider med sund fastfood til danske provinsbyer
24-09-2024
-
Popl Burgers vinder titlen som Danmarks Bedste Burger 2024
24-09-2024
-
Small Danish Hotels indgår strategisk partnerskab
24-09-2024