Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Pret A Manger har nået en milepæl med et globalt salg på over 1 mia. pund. Væksten er drevet af en international ekspansionsstrategi med nye markeder i Indien, Spanien, Cypern og Sydafrika, skriver Fødevarewatch.
Med 18 markeder har kæden nået sit 2021-mål om at fordoble sin størrelse tre år før planen. Adm. direktør Pano Christou udtaler, at virksomheden har leveret på sine ambitiøse mål efter pandemien.
I første halvår af 2024 steg salget med 10 % til 569 mio. pund, og Pret planlægger at femdoble antallet af butikker i USA til 300 inden 2029.
Læs hele historien på Fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Norsk hotelmilliardær omdøber kendt hotelkæde
14-01-2025
-
Flere stillinger forsvinder fra positivlisten
14-01-2025
-
Verdensturismen boomer igen med stærk vækst i nye regioner
14-01-2025
-
HORESTA: Turismens glas er trekvart fyldt
14-01-2025
-
300.000 ansøgninger til Joe & The Juice: AI erstatter traditionelle jobansøgninger
14-01-2025
-
AI skaber nye muligheder for turismebranchen
14-01-2025
-
Andelsdiskotek kan blive samlingspunkt for Vordingborgs unge
14-01-2025