Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Efter at have grundlagt og udviklet Zleep Hotels varemærket har administrerende direktør Peter Haaber indgået en aftale med Marriott International gennem sit hoteldriftselskab, Core Hospitality, om at rebrande sine Zleep hoteller i Danmark til Four Points Flex by Sheraton. Størstedelen af hotellerne forventes at være fuldt integreret og konverteret til december, mens resten følger efter tidligt i 2025.
Aftalen, som inkluderer 14 hoteller i Danmark, vil være fuldt implementeret inden udgangen af 2025. Med denne transformation træder Core Hospitality, som er driftsselskabet bag Zleep Hotel, ind som Marriotts største franchisetager i Skandinavien. De konverterede hoteller vil tilbyde moderne faciliteter målrettet midscale-rejsende.
Målet efter de nye samarbejde er tilbyde en hoteloplevelse, der leverer enkelhed og værdi med fokus på service, komfort og digitale løsninger såsom Marriott Bonvoy-platformen.
Axel Steinbach, udviklingsdirektør for Marriott i Norden, ser aftalen som en vigtig milepæl for virksomhedens vækst i regionen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Michelin dropper anbefalinger af særlig turismeaktivitet
23-01-2025
-
TV: Danmark klar til Bocuse d’Or-finale i Lyon
23-01-2025
-
København blandt verdens bedste byer i 2025
23-01-2025
-
VisitDenmark opruster på erhvervsturisme
23-01-2025
-
Klinter på Mors og Fur kan blive UNESCO verdensarv
23-01-2025
-
Beskæftigelsen stiger men rekruttering halter
23-01-2025
-
Messecenter Herning forbereder sig på rekordår i 2025
23-01-2025