Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Dining Week er i fuld gang med over 250 deltagende restauranter og mere end 75.000 solgte billetter.
Festivalen, der afholdes fra den 11.-20. oktober, tilbyder unikke 3- og 5-retters menuer samt eksklusive tastingmenuer til fast pris på restauranter over hele landet.
Madentusiaster har mulighed for at opleve det bedste inden for dansk gastronomi, og allerede nu er flere restauranter udsolgt.
Ifølge stifter Bjørn Beyer er festivalen blevet en fast del af efterårsferien og tiltrækker både lokale og turister.
"Det imponerende antal tilmeldte restauranter og solgte billetter viser tydeligt, at festivalen i efterårsferien er kommet for at blive, og at gæsterne har taget den til sig med åbne arme. Vi er stolte af at kunne samle så mange mennesker om gode måltider på tværs af sæsonerne", siger Bjørn Beyer, stifter af Dining Week.
Fra populære restauranter som Krogs Fiskerestaurant i København til Tabu i Aalborg, kan gæster nyde en vifte af kulinariske oplevelser. Festivalen fortsætter med at vokse og cementerer sig som en central gastronomisk begivenhed i Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
To kommuner i top-10: VisitNordsjælland gør status over rekordår
20-02-2025
-
Ny chef for Destination Bornholm
20-02-2025
-
Madværkstedet København sætter fokus på faglig inspiration
20-02-2025
-
Gymnasiereform skal bane vej for flere faglærte i restaurationsbranchen
20-02-2025
-
Finsk kapitalforvalter opkøber fire danske hoteller
20-02-2025
-
Flere Airbnb-overnatninger kræver handling
20-02-2025
-
Vestkysten satser på helårsåbent – og det virker
20-02-2025
-
Hotel lancerer unikt motionsophold for ældre
20-02-2025