Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Med den nye 10-årige lejeaftale på plads og en ny strategi for virksomheden, ser fremtiden lys og lovende ud for det store messecenter, mener adm. direktør i MESSE C, Grete Højgaard.

En del af fremtidsstrategien hos MESSE C er bl.a. at implementere en ny identitet, som skal tydeliggøre hvad MESSE C står for i dag. Kernefortællingen i den nye identitet er, at MESSE C ønsker at skabe kreative løsninger og mindeværdige oplevelser for alle, som besøger MESSE C, hvad enten man er kunde eller gæst. Derudover er også bæredygtighed og grøn omstilling højt prioriteret i strategien.

 

Drift af messecenter er sendt i udbud

Fredericia Kommune har nu sat jagten ind på lejere til landets tredjestørste messecenter. Kommunen lufter i øvrigt et ønske om at opføre et stort hotel ved messecenteret.

Log ind