Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med den nye 10-årige lejeaftale på plads og en ny strategi for virksomheden, ser fremtiden lys og lovende ud for det store messecenter, mener adm. direktør i MESSE C, Grete Højgaard.
En del af fremtidsstrategien hos MESSE C er bl.a. at implementere en ny identitet, som skal tydeliggøre hvad MESSE C står for i dag. Kernefortællingen i den nye identitet er, at MESSE C ønsker at skabe kreative løsninger og mindeværdige oplevelser for alle, som besøger MESSE C, hvad enten man er kunde eller gæst. Derudover er også bæredygtighed og grøn omstilling højt prioriteret i strategien.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kæder afviser øget konkurrence på nem mad: "Efterspørgslen stiger"
15-11-2024
-
Københavnere fører i restaurantbesøg – Bornholm halter efter
15-11-2024
-
Hvorfor låner Noma sit superbrand til musikfestivalen Heartland?
15-11-2024
-
Stor glæde hos MESSE C - ny 10-årig lejeaftale er på plads
15-11-2024
-
Har den byens bedste udsigt? Barkonger åbner unikt sted midt i Københavns nye bykvarter
15-11-2024
-
Opkøb af Pejsegården dræner: Danske Hoteller sænker forventningerne til årets regnskab
15-11-2024
-
Sådan har du aldrig fået smørrebrød før: Ny restaurant åbner i tårnet med udsigt over hele København
15-11-2024