Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Mens chefkokken og det kreative team i Noma er i Japan, er musikfestivalen Heartland fra Egeskov på Fyn rykket ind. Det skriver Børsen.
Udover et større fokus på pop-up og produkter til private er nye samarbejdspartnere fra kulturens verden nemlig en del af strategien.
“Det er synd, at lokalerne bare står tomme, mens vi er i Kyoto. De skal aktiveres, og vi vil gerne give plads til kulturens verden. Da vi vidste, at vi skulle til Kyoto for et år siden, var det naturligt for os at samarbejde med Heartland, der længe har fascineret mig med deres festival. Den kan noget andet end andre festivals med deres fokus på talks og kunst,” fortæller direktør for Noma, Peter Kreiner.
Læs hele historien på borsen.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kæder afviser øget konkurrence på nem mad: "Efterspørgslen stiger"
15-11-2024
-
Københavnere fører i restaurantbesøg – Bornholm halter efter
15-11-2024
-
Hvorfor låner Noma sit superbrand til musikfestivalen Heartland?
15-11-2024
-
Stor glæde hos MESSE C - ny 10-årig lejeaftale er på plads
15-11-2024
-
Har den byens bedste udsigt? Barkonger åbner unikt sted midt i Københavns nye bykvarter
15-11-2024
-
Opkøb af Pejsegården dræner: Danske Hoteller sænker forventningerne til årets regnskab
15-11-2024
-
Sådan har du aldrig fået smørrebrød før: Ny restaurant åbner i tårnet med udsigt over hele København
15-11-2024