Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
”Hvad skal vi lave i dag, Ida”? Det spørgsmål kan turister i Destination Vesterhavet stille på deres eget sprog om morgenen til den kunstige intelligens Ida.
Der er aldrig søvn i øjnene på Ida, som er født og opvokset ved Vesterhavet og med glæde deler tips og viden om oplevelser, som er fuldstændig skræddersyet til gæsternes udgangspunkt, interesser og appetit på aktiviteter. Destination Vesterhavet er dermed i gang med at revolutionere måden, vi servicerer turisterne i Danmark på og måske i verden i fremtiden.
Det er marketingteamet i Destination Vesterhavet, som har født og opdraget Ida sammen med techvirksomheden, Twise. Kent J. Bøndergaard, som er marketing- og medlemschef hos Destination Vesterhavet, ser kæmpe muligheder for at tage turistservicen til helt nye højder i et astronomisk tempo.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Finanslovsaftale: Millioner til lokale turismeprojekter
22-11-2024
-
Forretningsrejser ser mod vækst og bæredygtighed i 2025
22-11-2024
-
HORESTA Årsdag 2024: Minister - Turisme er godt for hele Danmark
22-11-2024
-
Kunstig intelligens ændrer kravene til hospitality
22-11-2024
-
HORESTA Årsdag 2024: AI skal løfte branchen – ikke erstatte det menneskelige
22-11-2024
-
Nordsjælland på listen over verdens bedste rejsemål i 2025
22-11-2024
-
Generationsskifte hos Albatros Travel
22-11-2024
-
B&B Hotels fejrer nyt hotel i Aalborg
22-11-2024