Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Fastfood-kæden sætter nu alt ind på at udbygge tronen som kongeburger med et årligt salg af over tre millioner Whoppere i det danske kongerige gennem en relancering af burgeren. Det skriver Dagligvarehandlen.

Relanceringen er et resultat af en omfattende udviklingsproces, som Burger King har arbejdet på for at forbedre både smag, ingredienser og udstyr. Danmark er blandt de første i verden til at smage den nye Whopper.

Forbedringerne i den nye Whopper omfatter bl.a. en ny luftig bolle og en varmere og mere saftig flammegrillet bøf tilsat salt og peber formet med en ny teknik, der fremmer teksturen, når man sætter tænderne i den. Og som kronen på værket er den nye Whopper, som altid, toppet med sprøde friskskårne grøntsager.

 

Du kan læse hele historien på dagligvarehandlen.dk – kræver abonnement.

Nyt afsnit af HORESTA Lounge

Lyt til det nyeste afsnit af HORESTA Lounge, hvor managing director i Burger King, Carsten Lambrecht, fortæller om den nye brandstrategi og vækstplaner i Burger King.

På vej med gigant-burger

For at tilfredsstille kundernes glubske appetit vil McDonald's senere i år teste en endnu større bøf på udvalgte markeder.

Log ind