Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfood-kæden sætter nu alt ind på at udbygge tronen som kongeburger med et årligt salg af over tre millioner Whoppere i det danske kongerige gennem en relancering af burgeren. Det skriver Dagligvarehandlen.
Relanceringen er et resultat af en omfattende udviklingsproces, som Burger King har arbejdet på for at forbedre både smag, ingredienser og udstyr. Danmark er blandt de første i verden til at smage den nye Whopper.
Forbedringerne i den nye Whopper omfatter bl.a. en ny luftig bolle og en varmere og mere saftig flammegrillet bøf tilsat salt og peber formet med en ny teknik, der fremmer teksturen, når man sætter tænderne i den. Og som kronen på værket er den nye Whopper, som altid, toppet med sprøde friskskårne grøntsager.
Du kan læse hele historien på dagligvarehandlen.dk – kræver abonnement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen kaster ny trecifret millionpulje ind i dansk turisme: ”Det kan man mildt sagt kalde en god start for den nye minister”
30-08-2024
-
HORESTA hylder løft til turismen - og løfter pegefinger
30-08-2024
-
Markant flere rejser med tog i 2023
30-08-2024
-
En særlig værdi i uddannede guider: Ny turismeuddannelse åbner i Roskilde
30-08-2024
-
Operatør holder tæt om nyt hotel i Esbjerg
30-08-2024
-
Kendt slagter overtager restauranten med den legendariske bøfsandwich
30-08-2024