Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbninger for åbningernes skyld og vækst for vækstens skyld har aldrig rigtig været tilgangen i Original Coffee. Det skriver Fødevarewatch.
Alligevel har selskabet formået at skabe en forretning bestående af 16 kaffebarer og tre franchises i løbet af selskabets 12 år lange historie - og i 2023 tilmed en overskudsgivende en af slagsen.
Målet er at skabe en gruppe af kaffebarer, hvor hver bar virker så lokal som overhovedet muligt. Kunderne skal helst gå derfra med en følelse af, at det er den eneste Original Coffee-kaffebar i byen.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
TV-indslag: Produktionsrabat skal få mere film og tv til Danmark
26-11-2024
-
Millionløft i finansloven skal fremme dansk gastronomi
26-11-2024
-
Nordsjællands største arena kæmper for økonomisk overlevelse
26-11-2024
-
200 mio. kr. skal løfte strandhotel i Karrebæksminde til nye højder
26-11-2024
-
Fald i endagsturisme rammer dansk turisme
26-11-2024
-
Bæredygtig københavnerrestaurant går konkurs efter 13 år
26-11-2024
-
125 mio. årligt skal lokke filmproduktioner til Danmark
26-11-2024