Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lego House i Billund har taget hul på 2024-sæsonen med, hvad attraktionen selv betegner som den mest ambitiøse tilføjelse siden åbningen i 2017.
Den nye oplevelse hedder Build the Change, og formålet er at inspirere børn og voksne til at bruge deres kreativitet til at skabe deres egne svar på virkelige udfordringer såsom biodiversitet, klimaforandringer og madspild, skriver Lego House i en pressemeddelelse.
Lego House håber, at man gennem leg kan være med til at åbne op for samtaler om de store udfordringer, og håbet er, at familier efterfølgende vil fortsætte samtalen derhjemme.
”I den nye oplevelse, Build the Change, skal man bruge sin fantasi og tilgå problemstillingerne på en kreativ måde, der er med til at skabe innovative løsninger,” fortæller Kathrine Kirk Muff, administrerende direktør for Lego House.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen sætter rekord med millionoverskud og vækstplaner
25-04-2025
-
Stærk vækst i amerikanske turister til Danmark
25-04-2025
-
Mangel på arbejdskraft bremser vækst i turismen
25-04-2025
-
Tysk momsnedsættelse bekymrer dansk turistbranche
25-04-2025
-
København får international bæredygtighedscertificering
25-04-2025
-
Falsled Kro løfter resultatet til millionniveau
25-04-2025
-
Nye ejere skal føre Molskroen videre i samme ånd
25-04-2025
-
Alle museer i Odense har nu Green Attraction-certificering
25-04-2025