Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Et ønske om at differentiere sig fra konkurrenterne har medvirket til, at Hotel Vejlefjord nu vil prøve kræfter med et nyt område. Spahotellet lancerer derfor sammen med Westphals Fabrikker i Bøvl ved Sønder-Omme en serie af plejeprodukter til krop og hår. Det skriver Turisme24.dk.

De nye produkter er både veganske og økologiske, og det er væsentligt i og med, at de dermed flugter med de værdier, som Hotel Vejlefjord baserer andre dele af forretningen på. Det forklarer Flemming Jakobsen, der er direktør for hotellet.

“Vores egen produktserie bidrager til, at vi skiller os ud fra andre spahoteller, og vi er meget beærede over at have fået så anerkendte hår- og kropsplejespecialister med i produktudviklingen. I samarbejde med Westphals Fabrikker har vi formået at skabe produkter, der understøtter spahotellets fokus på kvalitet, økologi, naturlighed og virkningsfulde behandlinger,” siger Flemming Jakobsen.

At man nu lancerer egen produktserie skal bidrage til, at Hotel Vejlefjord tager et skridt i retning af at indfri ambitionen om, at spa- og konferencehotellet skal være at finde blandt de førende aktører i spa- og wellnessbranchen herhjemme.

Læs hele historien på turisme24.dk

Stort hotel gør klar til at slå dørene op

Norske CIC Hospitality og Best Western åbner snart det andet Aiden-hotel i Danmark. Håbet er, at Danmarks største infrastrukturprojekt til dato vil skabe overnatninger på hotellet.

Hotel byder atter gæster velkommen i badeland

I flere uger har en rotte plaget hotellet The Reef i Frederikshavn, der har måttet holde lukket i sit kendte badeland. Nu er den genstridige gnaver væk, og hotellet kan atter åbne badelandet.

HORESTA: Hotellerne ser optimistisk på fremtiden

En ny medlemsundersøgelse blandt HORESTAs hotelmedlemmer viser, at branchen generelt forventer et positivt 2024 og betragter deres økonomiske situation som god. Særligt større hoteller forventer en omsætningsvækst i år.

Log ind