Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den danske tilbagelænede tilgang til livet er kernen i ny brandingkampagne fra VisitDenmark.
Her bliver danskernes evne til at sige pyt og lade tingene passere nu markedsført som ’The Danish Zen’ – og som en god grund til at holde ferie i Danmark. Det skriver Turistmonitor.dk.
Kampagnen henvender sig ifølge VisitDenmark til de turister, der går efter en rejseoplevelse fyldt med lokale, autentiske oplevelser og har en let tilgang til livet.
Kampagnen kører blandt andet på tv og sociale medier i Tyskland, Nederlandene, Sverige og Norge og er produceret i en fortællestil, som man kender fra influencer-marketing og TikTok. Samtidig er hele fortællingen bygget op om en række digitale billboards, som er opsat i byrummet i Stockholm, Hamborg, Amsterdam og Oslo.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Stort hotel gør klar til at slå dørene op
29-07-2024
-
Verdens største pizzakæde vender tilbage til København
29-07-2024
-
Ny McDonald's restaurant åbner ved Aarhus Vest
29-07-2024
-
Dansk Turisme i Fokus ved OL i Paris
29-07-2024
-
Hotel byder atter gæster velkommen i badeland
29-07-2024