Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I snart 150 år har Restaurant Schønnnemann på Hauser Plads i det centrale København langet snaps, smørrebrød og fadøl over disken til frokostsultne gæster.
Og det gør restauranten bestemt stadig, forsikrer Juliette Gaarn Rasmussen, der i dag ejer Schønnemann sammen med sin mand. Men der er alligevel sket noget med fadøllene de seneste år. Interessen for alkoholfri øl som alternativ til de traditionelle er steget markant de seneste et til to år, siger hun. Det skriver Fødevarewatch.dk.
Hos Schønnemann mener man, at øl passer godt sammen med de ofte fede og salte smørrebrødsmadder. Og her har alkohollen en stor berettigelse ved at holde på smagen i øllen, siger restaurantejeren, der dog glæder sig over udviklingen i øllene uden alkohol.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Norsk hotelmilliardær omdøber kendt hotelkæde
14-01-2025
-
Flere stillinger forsvinder fra positivlisten
14-01-2025
-
Verdensturismen boomer igen med stærk vækst i nye regioner
14-01-2025
-
HORESTA: Turismens glas er trekvart fyldt
14-01-2025
-
300.000 ansøgninger til Joe & The Juice: AI erstatter traditionelle jobansøgninger
14-01-2025
-
AI skaber nye muligheder for turismebranchen
14-01-2025
-
Andelsdiskotek kan blive samlingspunkt for Vordingborgs unge
14-01-2025