Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm har netop ansat Anders Wiberg som leder af marketing. Han skal være med til at styrke Bornholms i forvejen stærke brand og gå forrest i den digitale transformation. Det skriver Turistmonitor.dk.
Som marketingansvarlig skal Anders Wiberg lede, udvikle og drifte den bornholmske turistorganisations markedsføringsindsatser, og det er i følge Destination Bornholm en særdeles stærk og erfaren profil, der skal stå i spidsen for markedsføringen af Bornholm som feriedestination.
”Med Anders har vi fundet det helt rette match mellem kompetencer, erfaring og vores visioner for Destination Bornholm. Der er flere større opgaver at tage fat i, blandt andet en opgradering af vores digitale platforme, optimering af kommunikationen til og med turisterne og medlemmerne samt at styrke Bornholms brand og position som turistdestination,” siger Gitte Tvilling, direktør Destination Bornholm.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Stort hotel i Odense bliver en del af Strawberry
21-01-2025
-
Accor ønsker flere hoteller i Norden
21-01-2025
-
Burgerkæde lukker endnu en restaurant efter konkurs
21-01-2025
-
Ikonisk badehotel på Langeland får nyt liv
21-01-2025
-
Sushikæde fortsætter vækst og millionoverskud
21-01-2025
-
HORESTA: Hotelvækst rykker til byer uden for København
21-01-2025
-
Herregårdshotel forlader Bühlmann-kæden
21-01-2025
-
Turistmedier: HORESTA fik 300 nye medlemmer i 2024
21-01-2025
-
Nyt hotelprojekt skal sætte Fredericia på landkortet
21-01-2025