Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm har netop ansat Anders Wiberg som leder af marketing. Han skal være med til at styrke Bornholms i forvejen stærke brand og gå forrest i den digitale transformation. Det skriver Turistmonitor.dk.
Som marketingansvarlig skal Anders Wiberg lede, udvikle og drifte den bornholmske turistorganisations markedsføringsindsatser, og det er i følge Destination Bornholm en særdeles stærk og erfaren profil, der skal stå i spidsen for markedsføringen af Bornholm som feriedestination.
”Med Anders har vi fundet det helt rette match mellem kompetencer, erfaring og vores visioner for Destination Bornholm. Der er flere større opgaver at tage fat i, blandt andet en opgradering af vores digitale platforme, optimering af kommunikationen til og med turisterne og medlemmerne samt at styrke Bornholms brand og position som turistdestination,” siger Gitte Tvilling, direktør Destination Bornholm.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flertal af danskerne ser positivt på turismen
19-12-2024
-
Danmark fører an med flest nye hotelværelser i Norden
19-12-2024
-
Wolt vil tilbyde lån til restauranter
19-12-2024
-
Ny liste skal skabe klarhed om certificeringer
19-12-2024
-
Vesterhavet slår rekord i udenlandske overnatninger
19-12-2024
-
Novo Nordisk overtager Strandhotel Røsnæs
19-12-2024
-
Sønderjysk hotel får nye ejere – genåbner i 2025
19-12-2024