Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Legoland har indført såkaldt dynamiske priser. De kendes allerede fra din flybillet eller dit hotelophold, hvor man er vænnet til, at priserne kan stige, hvis man ikke får købt i tide, eller falde. Det skriver Politiken.

”Hvis du sidder i sommerhuset og vil i Legoland, så kan du se, at det i morgen koster sådan her, og i overmorgen sådan her, så tager du forhåbentligt den billigste dag. På den måde kan vi flytte nogle gæster, og så er det muligt for os at give den bedste værdi og oplevelse for vores gæster” siger pressechef Kasper Tangsig.

I sidste uge kunne man købe en billet til parken i juli til 429 kroner, men i store dele af den populære måned er prisen nu her en uge senere oppe på 459 kroner.

Nyt afsnit af HORESTA Lounge om Fårup Sommerland

Adm. direktør i Fårup Sommerland og formand for Visit Denmark, Niels Jørgen Jensen, fortæller i det nyeste afsnit af HORESTA Lounge, hvordan Fårup Sommerlands store investeringer er med til at markedsføre parken, og om deres fokus på at skabe unikke overnatninger.

Log ind