Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Der har været skiftedag på ledelsesgangen hos Zleep Hotels. Den 7. august kunne kæden således byde velkommen til sin nye salgs- og marketingdirektør, Catharina Hallberg, som blandt andet skal stå i spidsen for en sammenlægning af kædens salg og marketingafdeling. Det skriver turisme24.dk.

Det betyder samtidig, at stillingen som salgsdirektør er blevet nedlagt, og derfor er Lisbeth Simonsen, der indtil for nylig bestred stillingen, ikke længere at finde hos kæden.

Zleeps administrerende direktør og stifter, Peter Haaber, fortæller, at direktørskiftet er sket ganske udramatisk, og at hotelkæden havde brug for nye kræfter, der kan varetage ledelsen af en sammenlagt salgs- og marketingafdeling.

Læs hele historien på turisme24.dk – kræver login

Marriott runder 9.300 hoteller globalt

Marriott International udvider fortsat massivt og havde ved udgangen af 2023 over 9.300 hoteller på verdensplan. Pipeline omfatter yderligere 3.700 hoteller med samlet over 570.000 værelser.

Log ind