Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det er ulovligt at give rabat til kunder som modydelse for positive anmeldelser. Det har Brian Hansen Bojtang fundet ud af bare to uger efter at have åbent sit nye spisested i Aabenraa.
Cirka en uge efter åbningen opfordrede Eventyrlige Pandekager på Facebook deres kunder til at give restauranten en god anmeldelse, og som betaling ville de modtage en voucher.
Men af Markedsføringsloven fremgår det tydeligt, at betaling for en anmeldelse ikke må afhænge af anmeldelsens indhold.
”Jeg sletter det nu, og jeg vidste ikke, at det var ulovligt”, siger Brian Hansen Bojtang til JyskeVestkysten.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen sætter rekord med millionoverskud og vækstplaner
25-04-2025
-
Stærk vækst i amerikanske turister til Danmark
25-04-2025
-
Mangel på arbejdskraft bremser vækst i turismen
25-04-2025
-
Tysk momsnedsættelse bekymrer dansk turistbranche
25-04-2025
-
København får international bæredygtighedscertificering
25-04-2025
-
Falsled Kro løfter resultatet til millionniveau
25-04-2025
-
Nye ejere skal føre Molskroen videre i samme ånd
25-04-2025
-
Alle museer i Odense har nu Green Attraction-certificering
25-04-2025