Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Snart vil Trinity Hotel og Konference løfte sløret for en stor nyhed – en forfriskende, nyskabende visuel identitet, der vidner om deres konstante stræben efter innovation og æstetik. Fra det kommende årsskifte vil opdateringerne omfatte en helt ny og forbedret hjemmeside, et spritnyt logo og et inspirerende slogan – ”Hvor ekstra er standard”. Det fremgår af en pressemeddelelse.

”Vores nye visuelle identitet er en skabelse, der afspejler vores fokus på kvalitet og stil. Vi ønsker at skabe et miljø, hvor det ekstraordinære er det forventede. Dette gælder ikke kun for vores værdsatte gæster, men også internt blandt vores dedikerede kollegaer,” udtaler Camilla Tallerup, Hotel Direktør.

Udover det æstetiske facelift vil besøgende opleve et nyt gastronomisk koncept og en intensiveret indsats for bæredygtighed.

Stort hotel gør klar til at slå dørene op

Norske CIC Hospitality og Best Western åbner snart det andet Aiden-hotel i Danmark. Håbet er, at Danmarks største infrastrukturprojekt til dato vil skabe overnatninger på hotellet.

Hotel byder atter gæster velkommen i badeland

I flere uger har en rotte plaget hotellet The Reef i Frederikshavn, der har måttet holde lukket i sit kendte badeland. Nu er den genstridige gnaver væk, og hotellet kan atter åbne badelandet.

HORESTA: Hotellerne ser optimistisk på fremtiden

En ny medlemsundersøgelse blandt HORESTAs hotelmedlemmer viser, at branchen generelt forventer et positivt 2024 og betragter deres økonomiske situation som god. Særligt større hoteller forventer en omsætningsvækst i år.

Log ind