Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Siden Jagger åbnede sin første restaurant i april 2016, har markedet forandret sig markant. Det skriver Fødevarewatch.dk.
Dengang var den eneste nulevende leveringstjeneste på markedet Just-Eat, og dengang hentede forbrugerne stadig maden selv. Men det er nye tider, som stifter Christian Brandt har haft et vågent øje med. Take-away er stormet frem, det bliver nu leveret, og markedsføringen foregår i høj grad på leveringsplatformene.
Det er forandringer på både godt og ondt, siger Christian Brandt.
”Entrebilletten til markedet er blevet dyrere, men potentialet er samtidigt større,” lyder det fra Jagger-stifteren, der tæller 23 restauranter med syv nye på vej.
Den grundlæggende forskel på i dag og for syv år siden, er ifølge Christian Brandt, at der er et ekstra led i værdikæden, der også skal have del af overskuddet. Og det er en af grundende til, at entrebilletten til markedet for nye restauranter er blevet dyrere, siger Jagger-stifteren, der også peger på andre faktorer som højere renter og derved dyrere lån.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Norsk hotelmilliardær omdøber kendt hotelkæde
14-01-2025
-
Flere stillinger forsvinder fra positivlisten
14-01-2025
-
Verdensturismen boomer igen med stærk vækst i nye regioner
14-01-2025
-
HORESTA: Turismens glas er trekvart fyldt
14-01-2025
-
300.000 ansøgninger til Joe & The Juice: AI erstatter traditionelle jobansøgninger
14-01-2025
-
AI skaber nye muligheder for turismebranchen
14-01-2025
-
Andelsdiskotek kan blive samlingspunkt for Vordingborgs unge
14-01-2025