Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
På trods af en verdensomspændende pandemi har HUONE klaret sig rigtigt godt. Man har siden åbningen tilbage i 2019 med succes afholdt over 1.300 arrangementer og ser positivt på fremtiden. Dog noterer man sig også, at mødeindustrien ser anderledes ud efter pandemien. Konkurrencen om mødegæsterne er skærpet især i København med de mange nye hoteller, som er skudt op, men også fokus på økonomi, klimaaftryk, ændrede rejsevaner mv. stiller nye krav til aktørerne. Dette er man hos HUONE meget bevidste om. Evon Blomstedt, grundlægger og koncernchef for HUONE, udtaler:
"Fremtiden efter pandemien, ‘New Normal’, er en spændende tid for os alle i mødeindustrien. Der forventes meget af os på alle niveauer og hos HUONE er vi mere end klar til de nye udfordringer. Vi glæder os derfor rigtig meget til samarbejdet med vores nye CEO, Pia Schultz, og jeg er overbevist om, at Pia har den helt rette profil til at kunne tage HUONE Copenhagen til nye højder."
HUONE Copenhagen er nu den første af fire enheder i virksomheden, der er bliver Green Key certificeret
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Burger King Danmark får ny direktør
22-04-2025
-
Fårup Sommerland investerer 30 mio. kr. i jubilæumssæson
22-04-2025
-
Michelin-erfaring skal løfte historisk badehotel
22-04-2025
-
Norge vil indføre turistskat på overnatninger
22-04-2025
-
Brøchner Hotels lander tilfredsstillende resultat
22-04-2025
-
Københavns Lufthavn fylder 100 år
22-04-2025
-
Nyt barkoncept satser på spil og samvær frem for høj promille
22-04-2025
-
Comwell fik indflydelse: Nyt hotel i Køge bliver mindre end planlagt
22-04-2025