Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Der kommer ingen ændringer for gæsterne, og Jesperhus Feriepark skal fortsætte det stærke fokus på at skabe fantastiske ferieoplevelser for landets børnefamilier. Og så skal der fortsat investeres i udviklingen af Jesperhus´ børneuniverser med nye figurer, shows og ikke mindst digitale oplevelser, ligesom der skal udvides med endnu flere tematiserede oplevelser og feriehuse.

Sådan lyder det fra Thomas Buch Tøstesen, der fra 1. august 2022 bliver ny CEO for Jesperhus på Mors. Han kommer fra en stilling som Hotel Director for LEGOLAND Billund Resort og har tidligere været Operations Manager for FDM Camping.

”Den familiære stemning, der kendetegner oplevelsen ved at være gæst i Jesperhus, skal vi fastholde i fremtiden. Rigtigt mange gæster er kommet i Jesperhus gennem mange år, og de vil ikke opleve ændringer. Vores fokus er fortsat et tæt forhold til gæsterne, som man kender det. Vi skal f.eks. fortsat have tæt kontakt med vores gæster i det daglige via blandt andet de sociale medier, ligesom det høje serviceniveau, Jesperhus er så kendte for, selvfølgelig skal fastholdes og udbygges i fremtiden,” siger Thomas Buch Tøstesen.

Han har også fuld fokus på at udvikle oplevelserne for børnefamilierne.

”Jesperhus har et fantastisk kreativt team, som fortsat skal skabe nye figurer, nye aktiviteter i parken og endnu flere oplevelser for børnefamilierne. Det er en vigtig del af hele det fundament, Jesperhus hviler på. Herudover forventer jeg, at Jesperhus bliver endnu mere digitale således, at gæsterne også tilbydes underholdning både før og efter, at de har været på besøg. Allerede nu er YouTube-kanalen landets næststørste børnekanal, kun overgået af DR´s Ramasjang,” påpeger Thomas Buch Tøstesen.

Han glæder sig til at sætte sig i spidsen for de 88 fastansatte og 300 sæsonansatte i Jesperhus. Jesperhus har op imod en kvart million overnatninger om året.

Log ind