Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Danmark er vært for superevents, skaber det blivende aftryk. Vi mødes, vi glædes, vi oplever, vi sanser og skaber nye relationer. Danmark opnår en uvurderlig branding uden for landets grænser. Vi viser, hvad vi kan på mange parametre – værtskab, service, bæredygtighed, kvalitet, professionalisme, ordentlighed og imødekommenhed. Derfor skal vi naturligvis arbejde på at blive bedre til at tiltrække de internationale superevents, skriver Christian Folden Lund er CEO i Bellagroup, Peter Krogsgaard er SVP kommerciel direktør i Københavns Lufthavn, Allan L. Agerholm er bestyrelsesformand i Parken Sport & Entertainment, og Dan Hammer er CEO i Royal Arena i et indlæg hos Berlingske.
”Erhvervsministeren har netop præsenteret en ny national turismestrategi, hvor vigtigheden af turismepotentialet i events understreges. Samtidig arbejder landets største kommune netop nu på en ny strategi for superevents. Begge gode initiativer kræver konkret handling. Tour de France er et funklende eksempel på, hvad vi kan,” skriver de.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Siger farvel til Københavns Rådhus: Her er Wonderful Copenhagens nye direktør
01-10-2024
-
Clara Nørgaard Karlsson vinder Oluf Brønnums Fonds Talentpris 2024
01-10-2024
-
Har taget København med storm - nu åbner populær restaurant i ny bydel: Har fundet det perfekte sted
01-10-2024
-
Kendte håndboldspillere køber lokalt hotel
01-10-2024
-
18 aktører: Regeringen skaber igen usikkerhed om fremtiden for Det Økologiske Spisemærke
01-10-2024
-
Boom i Billund Lufthavn: Forbedret rutenetværk øger antallet af britiske turister i Vestdanmark
01-10-2024
-
Royal Arena i København sættes til salg
01-10-2024