Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Danmark er vært for superevents, skaber det blivende aftryk. Vi mødes, vi glædes, vi oplever, vi sanser og skaber nye relationer. Danmark opnår en uvurderlig branding uden for landets grænser. Vi viser, hvad vi kan på mange parametre – værtskab, service, bæredygtighed, kvalitet, professionalisme, ordentlighed og imødekommenhed. Derfor skal vi naturligvis arbejde på at blive bedre til at tiltrække de internationale superevents, skriver Christian Folden Lund er CEO i Bellagroup, Peter Krogsgaard er SVP kommerciel direktør i Københavns Lufthavn, Allan L. Agerholm er bestyrelsesformand i Parken Sport & Entertainment, og Dan Hammer er CEO i Royal Arena i et indlæg hos Berlingske.
”Erhvervsministeren har netop præsenteret en ny national turismestrategi, hvor vigtigheden af turismepotentialet i events understreges. Samtidig arbejder landets største kommune netop nu på en ny strategi for superevents. Begge gode initiativer kræver konkret handling. Tour de France er et funklende eksempel på, hvad vi kan,” skriver de.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Manglende Airbnb-evaluering skaber frustration i branchen
22-12-2024
-
Dagrofa overtager Den Danske Spiseguide
22-12-2024
-
Nyt luksushotel på vej i Næstved skaber debat
22-12-2024
-
Unge ejere genopliver historisk badehotel på Langeland
22-12-2024
-
Historisk vandrehjem moderniseres med stor donation
22-12-2024
-
Forbrugertillid når årets bund
22-12-2024
-
Lindner Hotels søger løsning efter konkursbegæring
22-12-2024