Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Mange udsatte børn har brug for et fællesskab og et pusterum fra hverdagen. Deres familier har været ekstra pressede og isolerede under Corona-krisen, og der er ikke råd til at komme på ferie eller tage på udflugter. Men det vil en række danske virksomheder gøre noget ved, og derfor har de valgt at støtte Røde Kors’ feriehjælpskampagne, som giver børn gode minder. En af dem er hotellet Villa Copenhagen.
”Vi støtter op om Røde Kors hele året, men vi er selvfølgelig særligt glade for denne kampagne, da den går så godt i tråd med præcis det produkt vi i forvejen sælger og den DNA, der er hos Villa Copenhagen,” siger Peter Høgh Pedersen, Managing Director i Villa Copenhagen.
Peter Høgh Pedersen er stolt over, at virksomheden gennem Røde Kors kan være med til at gøre en forskel for sårbare børn i Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danske turismetalenter med på prestigefyldt Forbes-liste
26-04-2025
-
HORESTA kritiserer Arena Næstved for unfair konkurrence
26-04-2025
-
Ny hotelchef udnævnt på ProfilHotels Mercur
26-04-2025
-
Pakhus Bryggen opnår Green Key-certificering
26-04-2025
-
Amerikanske turister søger kvalitet og autenticitet i Danmark
26-04-2025
-
Danmarks ældste hotel kæmper med underskud efter udfordrende sæson
26-04-2025
-
Kolding Hotel Apartments investerer rekordoverskud i opgradering
26-04-2025
-
Fjordgaarden leverer flot vækst i 2024
26-04-2025