For at kunne drive en god og sund forretning er det afgørende, at medarbejderne trives og er tilfredse med deres opgaver, arbejdsmiljø og ledelse. Derfor har HORESTA udviklet en medarbejdertilfredshedsanalyse, BHW.

Med BHW får virksomheder ikke bare et detaljeret indblik i, hvordan medarbejderne har det, og hvor man kan sætte ind for at forbedre trivslen endnu mere. Ledelsen får også mulighed for at sammenligne resultaterne med resten af branchen og se, hvordan virksomheden klarer sig sammenlignet med lignende virksomheder.

På grund af det høje antal virksomheder, som bruger BHW, er det muligt at foretage et validt benchmark. Det betyder, at resultaterne ikke blot kan bruges til at forbedre forholdene i de enkelte virksomheder, men udvikle hele branchen.

”Medarbejdertilfredsheden fylder meget i branchen. Derfor er vi også glade for, at kunne tilbyde et brancherettet værktøj med mulighed for at sammenligne sin virksomhed med andre lignende virksomheder. Det giver indsigt i forbedringspunkter, men også i, hvad der fungerer godt, og hvad man kan arbejde videre med. Vi håber, at endnu flere virksomheder tilslutter sig BHW og bidrager til branchens positive udvikling,” siger Pia E. Voss, der er administrerende direktør i HORESTA.

Herunder kan du høre, hvordan Flemming Jakobsen, CEO på Hotel Vejlefjord, bruger BHW til at skabe en højere medarbejdertilfredshed.

Hvis vil vide mere om BHW kan du læse mere her. Du er også velkommen til at kontakte chefkonsulent, Karin Bækby Petersen på [email protected].

Log ind