Der er behov for troværdig kommunikation om virksomheders grønne indsats. Mange turistvirksomheder arbejder seriøst med den grønne dagsorden, men mange er bange for at blive beskyldt for Greenwashing, og ender i stedet ender med Greenhusing.

Det er selvfølgelig ærgerligt, at virksomhederne grønne indsatser ikke kommunikeres, da det kan være med til at inspirere andre og skabe en grøn transformation i hele turistbranchen.

Derfor inviterer Green Key og HORESTA til et gratis webinar den 14. november klokken 13:00-14:30 med fokus på den grønne kommunikation set fra turismevirksomhedernes perspektiver, så I som virksomhed bliver bedre rustet til at fortælle om, hvad I gør for at bidrage til den grønne omstilling i branchen.  

På webinaret kan I blandt andet høre disse oplæg:

Betydning af og holdninger til EU Green Claims Directive
v/ Marta Machado, Deputy Director General, HOTREC

Guide og gode råd til bæredygtighedskommunikationen
v/ Lea E. Eliasson, Seniorkonsulent, kommunikationschef, Norion

Kommende krav til miljømærker og betydning for medlemmer af Green Key, Green Attraction m.fl.
v/ Mikal Holt Jensen, miljøchef i HORESTA og sekretariatsleder for Green Key m.fl.

Tilmeld dig webinaret

Danske Hoteller satser på Green Key

Hotelkæden Danske Hoteller sætter stærk ind på den grønne omstilling. Derfor har kæden nu besluttet, at alle hoteller skal opnå turismemærket Green Key.

Log ind