Danskernes sult på den unikke oplevelse bliver kun større i fremtiden. Men hvad skal der til for, at en restaurant skiller sig ud fra mængden, og hvordan kan hotellets geografiske placering bruges aktivt til at tiltrække gæster?
Det er nogle af de spørgsmål, du kan få svar på, når HORESTA byder indenfor til vores årsdag, ””Exploring the World of Tomorrow” den 24. november i Øksnehallen.
Her får vi nemlig besøg af indretningsdesigner Pernille Arlien-Søborg og livsstilsekspert Mads Arlien-Søborg, som udvikler koncepter for nogle af de stærkeste brands i hotel- og restauranterhvervet.
På dagen kommer du helt tæt på den strategiske proces, der skal til, for at udvikle et unikt brand, og du vil selvfølgelig også få et par gode råd med hjem om, hvad du selv skal tænke over, når du vil skabe en helt særlig oplevelse for dine gæster.
Har du endnu ikke fået tilmeldt dig HORESTA Årsdag 2022, så skynd dig at gøre det her.
Tilmelding er gratis for HORESTA-medlemmer.
Husk også at tilmelde dig vores After Hours-fest, der ligesom årsdagen foregår i DGI-Byen i København. I modsætning til sidste år er den dog flyttet til restauranten over kongrescentret, hvor der er udsigt ud over byens tage.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott runder 9.300 hoteller globalt
04-02-2025
-
Helsingør ændrer nattelivsregler for unge
04-02-2025
-
Norske Strawberry investerer stort: Kurs mod 250 hoteller
04-02-2025
-
Pizza Hut gør comeback med 15 nye restauranter
04-02-2025
-
Turismens CO2-aftryk falder trods vækst
04-02-2025
-
6 af 10 danskere vil bruge flere penge på rejser fremover
04-02-2025
-
Sunset Boulevard åbner ny restaurant i Næstved
04-02-2025
-
Nye ejere overtager kendt hotel i Ærøskøbing
04-02-2025