Alle typer af virksomheder i hotel-, restaurant- og turismeerhvervet kan praktisere revenue management, en disciplin, der gør dig klogere på jeres kunder, hjælper med at forudsige deres adfærd, og giver jer redskaber til at optimere indtjeningen. Som medlem af HORESTA har du adgang til nogle af de førende eksperter på området.
Du kan blandt andet tilmelde dig HORESTAs kursusforløb, hvor du får undervisning af Kaare Kjerrumgaard, der har mange års erfaring med at rådgive og undervise i revenue management, samt chef for Viden & Udvikling i HORESTA, Benedikte Rosenbrinck, har en phd. i revenue management.
Hun opfordrer virksomhederne til at overveje, om der er brug for at få opdateret medarbejdernes kompetencer og viden, da meget af det vi tidligere har taget for givet, har forandret sig under COVID-krisen.
”Covid-19 har ændret vores adfærd i forhold til ferie- og erhvervsrejser, møder, restaurantbesøg og ved besøg i attraktioner. Vi ved endnu ikke, hvilke ændringer som er forbigående, og hvilke der er permanente. Dette gør det ekstra vanskeligt at forudsige og optimere omsætningen. Med revenue management bliver man bedre i stand til at identificere nye trends i markedet, som kan bidrage til både øget indtjening men også højere gæstetilfredshed," fortæller Benedikte Rosenbrinck.
Det næste revenue management-forløb i HORESTA starter op i maj, hvor vi finder en dato, hvor alle interesserede kan deltage. Lyder det som noget for dig, kan du læse mere og tilmelde dig her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Norsk hotelmilliardær omdøber kendt hotelkæde
14-01-2025
-
Flere stillinger forsvinder fra positivlisten
14-01-2025
-
Verdensturismen boomer igen med stærk vækst i nye regioner
14-01-2025
-
HORESTA: Turismens glas er trekvart fyldt
14-01-2025
-
300.000 ansøgninger til Joe & The Juice: AI erstatter traditionelle jobansøgninger
14-01-2025
-
AI skaber nye muligheder for turismebranchen
14-01-2025
-
Andelsdiskotek kan blive samlingspunkt for Vordingborgs unge
14-01-2025