HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. Med de store økonomiske tab i foråret er der nemlig brug for, at så mange penge som muligt lander hos hotellerne – og ikke hos internationale bookingportaler.
I tilknytning til kampagnen har vi nu udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring.
En fælleseuropæisk kampagne
Det er den europæiske hotelorganisation, HOTREC, som HORESTA er del af, der har udarbejdet den internationale kampagne, og HORESTA bakker op sammen med en lang række af vores søsterorganisationer i Europa.
HORESTAs hotelmedlemmer kan hente materialet på HORESTAs hjemmeside gratis.
”Der er brug for at gæsterne opnår en større viden om, hvad det betyder, når de booker direkte hos virksomheden. Og at de faktisk kan bidrage til at få erhvervet på fode igen. Vi håber, at kampagnen kan være medvirkende til at skabe omsætning i de virksomheder, der har det allersværest lige nu,” siger HOTRECs præsident og HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen.
Som en del af kampagnen er der udarbejdet flyers, logo’er og klistermærker mv. på flere forskellige sprog.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott runder 9.300 hoteller globalt
04-02-2025
-
Helsingør ændrer nattelivsregler for unge
04-02-2025
-
Norske Strawberry investerer stort: Kurs mod 250 hoteller
04-02-2025
-
Pizza Hut gør comeback med 15 nye restauranter
04-02-2025
-
Turismens CO2-aftryk falder trods vækst
04-02-2025
-
6 af 10 danskere vil bruge flere penge på rejser fremover
04-02-2025
-
Sunset Boulevard åbner ny restaurant i Næstved
04-02-2025
-
Nye ejere overtager kendt hotel i Ærøskøbing
04-02-2025