Lucas Johansson er direktør for Hotel d’Angleterre. En af hans fornemmeste opgaver er at forene tårnhøj service med traditioner og nytænkning. Den sidste del mener han er særlig vigtig, fortæller han i det nye Visitor:
”Hvis vi ikke videreudvikler os, stagnerer vi, og så dør vi. Verden forandrer sig, vores kunder forandrer sig, så vi skal også forandre os. Det ville være en fejl at tro, at vi bare skal præservere alt og ikke må rykke rundt på noget, fordi vi har en stærk historie, som vi skal beskytte. Grunden til, at vi har en stærk historie og har været her i flere hundrede år, er netop, at vi har forandret os. Hvis vi stadig havde hestevogne i lobbyen, var vi nok ikke, hvor vi er i dag,” siger hotellets direktør.
I interviewet fortæller han, hvordan Hotel d’Angleterre forsøger at skille sig ud i markedet af luksushoteller, og hvordan man forsøger at gøre hotellet til et sted, der også er for de lokale.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott runder 9.300 hoteller globalt
04-02-2025
-
Helsingør ændrer nattelivsregler for unge
04-02-2025
-
Norske Strawberry investerer stort: Kurs mod 250 hoteller
04-02-2025
-
Pizza Hut gør comeback med 15 nye restauranter
04-02-2025
-
Turismens CO2-aftryk falder trods vækst
04-02-2025
-
6 af 10 danskere vil bruge flere penge på rejser fremover
04-02-2025
-
Sunset Boulevard åbner ny restaurant i Næstved
04-02-2025
-
Nye ejere overtager kendt hotel i Ærøskøbing
04-02-2025