Ved at investere i at optimere din online markedsføring og synlighed kan der faktisk være penge at spare. Det kan nemlig være medvirkende til at nedbringe kommissionerne til de store bookingportaler.

Når HORESTA den 7. oktober på Best Western Plus Hotel Fredericia præsenterer den nye hotelanalyse Hotel Market Report, så er Thomas Holst, CTO hos Green.Click, blandt talerne.

Green.Click arbejder med optimering af online synlighed, og virksomheden ser det som et afgørende konkurrenceparameter i hotelbranchen. Thomas Holst og teamet fra Green.Click vil fortælle om, hvordan man som hotel kan sikre flere direkte bookinger og en bedre kundeoplevelse ved selv at stå for markedsføringen. Og måske endda ligefrem vinde markedsandele.

Få unik brancheindsigt på seminarer

HORESTA har i Hotel Market Report analyseret regnskaberne fra hoteller, kroer og konferencecentre, og set nærmere på tendenserne i omsætning, efterspørgsel og indtjening. Vi har ændret navnet af Normtalsanalysen til Hotel Market Report, da det denne gang kun er nøgletal for de danske hoteller.

HORESTA præsenterer de nye tal for hotelerhvervets udvikling, og i den anledning vil vi meget gerne invitere dig til vores seminarer:

Mandag, den 7. oktober hos Best Western Plus Hotel Fredericia, Fredericia kl. 9.00 – 13.30

Torsdag, den 10. oktober hos DGI-byen, København, kl. 9.00 – 13.30

Hotel Market Insights henvender sig til alle med interesse for hotelerhvervets udvikling, herunder leverandører, banker, revisorer, konsulenter, kommende iværksættere og ikke mindst branchens virksomheder.

20240528 DSC00277
Chefkonsulent
Karin Bækby Petersen

124 leverandører udvalgt i ny SKI-aftale

Den nye SKI-aftale betyder flere muligheder for hoteller og restauranter i hele landet. 124 leverandører er blevet tildelt, hvilket sikrer et bredt udvalg af konferencesteder for offentlige kunder. Aftalen kommer også flere HORESTA-medlemmer til gode.

Log ind