Hos Sunset Boulevard har man satset på uddannelse og dataopsamling. Og det har vendt et millionunderskud til gæsterekord i kæden. Det fortæller direktør Jens Broch i det nyeste nummer af Visitor.
Om et stort underskud i 2017, fortæller han:
”Vi havde mistet forståelsen og grebet om vores egen forretning. Vi havde tabt lidt ydmyghed og forsømt vigtigheden af, at man skal være klar til at tage imod gæsten, fra det sekund vedkommende træder ind af døren. Det var vi ikke dygtige nok til, og vi havde ikke gjort nok for at forbedre os”, siger Jens Broch til Visitor.
Han uddyber, at en del af opgaven for ham var at trimme nogle udgifter, men det var også klart, at man ikke kunne spare sig til succes. Derfor investerede man blandt andet i uddannelse, dataopsamling og anvendelsen af informationen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Restaurantkæden Mahalle genåbner efter konkursforløb
25-10-2024
-
Torben Klitbo fortsætter restaurantrejse med ambitioner om udlandet
25-10-2024
-
Regeringen bakker op om Esbjergs hotelprojekt på havneø
25-10-2024
-
Historisk beskæftigelse trods mangel på arbejdskraft
25-10-2024
-
Kritik af turismestrategi: Manglende klimafokus udfordrer målsætninger
25-10-2024
-
Organisation efterlyser storbyer i ny strategi
25-10-2024