14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.
Ambassadørerne har været samlet til et kickoff-arrangement, hvor de blandt andet blev undervist i brugen af sociale medier, så deres fortællinger når så bredt ud som muligt.
Projektleder på kampagnen Katrine Dichmann Christophersen fortæller:
”De unges historier kan handle om fællesskabet på arbejdspladsen, fortællinger om høj faglighed, passion, stolthed og meget mere. Og så er humor selvfølgelig også vigtigt, for det handler om at vise den arbejdsglæde, som kendetegner branchen”, siger hun.
I videoen nedenfor kan du høre, hvorfor tre af ambassadørerne har sagt ja til at være en del af kampagnen, og hvad de håber på at kunne bidrage til med deres engagement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Norsk hotelmilliardær omdøber kendt hotelkæde
14-01-2025
-
Flere stillinger forsvinder fra positivlisten
14-01-2025
-
Verdensturismen boomer igen med stærk vækst i nye regioner
14-01-2025
-
HORESTA: Turismens glas er trekvart fyldt
14-01-2025
-
300.000 ansøgninger til Joe & The Juice: AI erstatter traditionelle jobansøgninger
14-01-2025
-
AI skaber nye muligheder for turismebranchen
14-01-2025
-
Andelsdiskotek kan blive samlingspunkt for Vordingborgs unge
14-01-2025