Hvordan bringer man Jensens Bøfhus ind i fremtiden som en succesfuld restaurantkæde? Det skal Anders Nikolaisen svare på, som ny direktør for virksomheden. I det nye nummer af Visitor fortæller han, at kæden skal tilbage til rødderne.

”Vi skal holde fast i vores dna og bringe det ind i nutiden på en relevant og moderne måde. Målet er, at folk i branchen igen kan kigge på os og sige: ”Det er sgu fedt, det, de har gang i. Gid det var os, der havde lavet det”. Dér er vi ikke i dag, og det ved vi godt. Men der skal vi hen igen”, siger Anders Nikolaisen.

Han fortæller blandt andet, at kæden nu har investeret i kvalitet, som gæsten kommer til at kunne mærke på de tallerkener, de får serveret.

I det nye Visitor kan du også få et indblik i branchens mange uniformer. På den københavnske restaurant Sukaiba har man f.eks. besluttet at skifte uniformer efter sæsonen.

Adfærdseksperten Simon Bentholm fortæller også, hvordan man i højere grad kan forenkle sit koncept og give gæsterne bedre koncept.

Læs hele det nye Visitor her.

Konkursramt hotel solgt på tvangsauktion

I løbet af et år gik stedet konkurs to gange. Nu har et investeringsfirma købt et sjællandsk badehotel på tvangsauktion, og man ønsker at finde nogen til at drive stedet.

Log ind