Hvordan kan din virksomhed gøre noget helt særligt for at markedsføre sig gennem oplevelser? Det var afsættet, da franske Dr. Isabelle Frochot fra Savoie Mon Blanc-universitet i sidste uge skulle inspirere virksomheder ved NICE Forummødet i Ribe.
Professoren kunne fortælle forumdeltagerne om, hvorledes man som virksomhed markedsfører sig ved at tænke oplevelser ind i driften. Det kan blandt andet ske gennem overraskelser og brug af sanser, som giver gæsterne en særlig tilknytning til virksomheden og dennes produkt. Her fremhævede Isabelle Frochot hotelkæden Lux Hotels, fordi de er ekstremt gode til netop at skabe oplevelser sammen med deres gæster.
NICE’s forummøde gik også tæt på Ribes ambition om at være Danmarks venligste by. Her arbejder hele byen sammen i et eksperiment om at nå dette mål, og forummødet gav eksempler på, hvordan man kan bruge sin historie, når man skaber oplevelser.
NICE holder også en stor konference om oplevelser den 25. oktober, hvor din virksomhed kan blive klædt på til at gøre oplevelser til en del af driften. Læs mere her og tilmeld dig NICE Live The Festival.
Hvis du ønsker at deltage eller vil vide mere om NICE, kan du se mere på projektets hjemmeside.
I videoen nedenfor kan du blive klogere på, hvad en række virksomheder fra erhvervet får ud af at være en del af NICE.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott runder 9.300 hoteller globalt
04-02-2025
-
Helsingør ændrer nattelivsregler for unge
04-02-2025
-
Norske Strawberry investerer stort: Kurs mod 250 hoteller
04-02-2025
-
Pizza Hut gør comeback med 15 nye restauranter
04-02-2025
-
Turismens CO2-aftryk falder trods vækst
04-02-2025
-
6 af 10 danskere vil bruge flere penge på rejser fremover
04-02-2025
-
Sunset Boulevard åbner ny restaurant i Næstved
04-02-2025
-
Nye ejere overtager kendt hotel i Ærøskøbing
04-02-2025