Med den aktuelle mangel på arbejdskraft, og branchens konstante behov for at kunne levere den bedste service til vores gæster, er der mere end nogensinde brug for at kunne tage temperaturen på medarbejdernes trivsel. For tilfredse medarbejdere giver bedre service, øger produktiviteten og styrker forretningens bundlinje.

HORESTA har derfor nu udviklet et unikt og brugervenligt analyseværktøj - Better Hospitality Workplace - som giver jer et detaljeret indblik i medarbejdernes trivsel.

Tilfredshedsanalysen er målrettet hospitality branchen og adskiller sig på flere punkter markant fra andre tilsvarende produkter i markedet.

Med Better Hospitality Workplace får jeres virksomhed for eksempel et branchebenchmark således, at I ikke alene sammenlignes med det generelle arbejdsmarked, men (også) med tilsvarende virksomheder i branchen.

Derudover er selve spørgerammen målrettet vores erhverv, ligesom HORESTA har gjort meget ud af brugervenlighed både i forhold til medarbejdernes besvarelse samt den efterfølgende rapportering til virksomhedens ledelse. Besvarelse kan blandt andet ske når som helst via mobiltelefon, Ipad el. lign. – og på både dansk og engelsk.

I bestemmer selvfølgelig selv, hvornår på året I vil gennemføre undersøgelsen, og hvor ofte. I har også mulighed for at tilføje egne spørgsmål i undersøgelsen, målrettet netop jeres virksomhed.

Vi håber, at dette nye tilbud har vakt din interesse. Jo flere virksomheder som tilslutter sig, des stærkere bliver sammenligningsgrundlaget på tværs af branchen!

Er I interesseret i at høre mere om produktet, eller modtage oplysning om vores skarpe introduktionstilbud, kan I besøge vores stand på HORESTA Årsdag den 22. november. Har I endnu ikke tilmeldt jer, kan I nå det endnu.

Vil I høre mere om Better Hospitality Workplaces kan I også kontakte chefkonsulent Stig Nielsen direkte på tlf. 93 63 94 51 - eller skrive til [email protected].

I kan finde mere information om Better Hospitality Workplace her.

HORESTA: Syreres hjemrejse kan ramme branchen

Hvis syriske statsborgere rejser hjem, kan det skabe mangel på arbejdskraft i hotel- og restaurationsbranchen, advarer HORESTA. Syrere udfylder vigtige roller, hvor det er svært at finde medarbejdere.

Log ind