Savannens vilde dyr er ikke længere nok for gæsterne Knuthenborg Safaripark. Derfor lancerer parken i denne sæson attraktionen Dinosaurskoven, som bringer et helt nyt trækplaster til den historiske safaripark. I det nye Visitor-magasin fortæller lensgreve Christoffer Knuth om parkens største investering nogensinde og om at drive den traditionsrige familievirksomhed, der blandt andet har ejet godset siden 1681.
Christoffer Knuth fortæller blandt andet om den nye investering:
”I mange år var vilde dyr helt tilfredsstillende for publikum, men efter at man på nettet i dag kan se alt om dyr på få sekunder, skal der mere til. Tempoet er blevet højere. Folk vil rigtig gerne forbløffes, overraskes og samtidig få interessant og relevant viden,” fortæller Christoffer Knuth, og fortsætter:
”Derfor er vi løbende nødt til hele tiden at supplere og modernisere parken. Vi er nødt til at finde nye oplevelser.”
I det nye Visitor får historien om Knuthenborg selskab af blandt andet en historie fra Københavns nye luksushotel Nobis. I temaet går magasinet tæt på mulighederne i gæsternes data, og hvordan man kan komme i gang med at indfri dette potentiale.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Norsk hotelmilliardær omdøber kendt hotelkæde
14-01-2025
-
Flere stillinger forsvinder fra positivlisten
14-01-2025
-
Verdensturismen boomer igen med stærk vækst i nye regioner
14-01-2025
-
HORESTA: Turismens glas er trekvart fyldt
14-01-2025
-
300.000 ansøgninger til Joe & The Juice: AI erstatter traditionelle jobansøgninger
14-01-2025
-
AI skaber nye muligheder for turismebranchen
14-01-2025
-
Andelsdiskotek kan blive samlingspunkt for Vordingborgs unge
14-01-2025