HORESTAs hjemmeside er netop blevet lanceret med et helt nyt design og en struktur, som er noget anderledes end på den gamle.
Den nye side er mobiloptimeret, så den let kan tilgås fra alle mobile devices. Samtidig er menuen forenklet, og den tager i højere grad afsæt i medlemmernes hverdag.
”Vi er gået efter et design, som er mere let, luftigt og langt mere tidssvarende. Samtidig har det været målet at lave en struktur, som er mere intuitiv for medlemmerne, så hjemmesiden bliver lettere at bruge i dagligdagen. Der vil på mange af siderne også være adgang til at finde svar på nogle af de spørgsmål, som vi typisk får stillet,” siger Katia K. Østergaard, der er adm. direktør i HORESTA
Den nye hjemmeside introducerer også en række nye features. På forsiden vil man for eksempel sætte fokus på skiftende temaer. Der vil desuden blive præsenteret nye trends, man kan se seneste tweets fra HORESTA, de nyeste videoer, og så selvfølgelig brancherelevante nyheder og presseklip som hidtil.
Har du ris, ros eller spørgsmål til den nye hjemmeside, er du meget velkommen til at skrive til os. ([email protected])
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Høje omkostninger og mangel på arbejdskraft vil præge 2025
02-01-2025
-
Turistbranchen i rundbordssamtale med regeringen
02-01-2025
-
Nye flagregler er trådt i kraft
02-01-2025
-
Catering hitter: Nytårsmaden kommer i stigende grad udefra
02-01-2025
-
Minister i nytårsartikel: Turismen skal udvikles og udvides
02-01-2025
-
Hilton planlægger 500 nye luksushoteller globalt
02-01-2025
-
Vesterhavet tiltrækker rekordmange internationale turister
02-01-2025
-
Scandic lukker landechef-stilling i Danmark
02-01-2025