Overnatning i naturskønne omgivelser betyder ikke nødvendigvis et ujævnt underlag. The Pop-Up Hotel tilbyder ophold og oplevelse, der kombinerer luksuriøs indkvartering i naturen - midt i begivenhedens centrum. Det tager forskellig form fra lærredstelte til små transportable hotelværelser, skriver Innovation Lab.
The Pop-Up Hotel er en overnatningsservice til arrangementer som bryllupper, festivaler, eller andre former for små eller store arrangementer. Værelserne integreres i naturlige miljøer og dermed sikres en autentisk oplevelse, som forbinder gæsterne med det miljø, de bor i. Det betyder også, at gæsterne kan bo på The Pop-Up Hotel på en anden placering ved en anden lejlighed eller begivenhed, og få en anden ferieoplevelse.
The Pop-Up Hotel formår at blande overnatningskoncepter og tilbyde en ny form for autentisk dog midlertidig hoteloplevelse.
Perspektivering / muligheder:
- Hvordan kan du tilbyde en anden form for midlertidigt hotel check-in? Og anvende det som en form for markedsføringskanal til dit eksisterende koncept?
- Hvordan imødekommer du gæsters behov for autentisk indkvartering?
Mere info:
Website: https://www.thepopuphotel.com/
Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab etableret et internationalt netværk bestående af tæt på 2500 personlige kontakter inden for verdensomspændende forskning, produktudvikling og iværksætteri. Viden og netværk bruges til at gøre udviklingen relevant og brugbar, så den kan omsættes til konkrete tiltag og værdifulde nye produkter og tjenester. De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids indenfor turisme, retail og forretningsudvikling.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Norsk hotelmilliardær omdøber kendt hotelkæde
14-01-2025
-
Flere stillinger forsvinder fra positivlisten
14-01-2025
-
Verdensturismen boomer igen med stærk vækst i nye regioner
14-01-2025
-
HORESTA: Turismens glas er trekvart fyldt
14-01-2025
-
300.000 ansøgninger til Joe & The Juice: AI erstatter traditionelle jobansøgninger
14-01-2025
-
AI skaber nye muligheder for turismebranchen
14-01-2025
-
Andelsdiskotek kan blive samlingspunkt for Vordingborgs unge
14-01-2025