Det bliver vigtigere og vigtigere at kunne skabe relationer til dine kunder. At skabe oplevelser, så kunderne kan huske netop dit produkt. Ikke kun så produktet skiller sig ud, men at koble dine ydelser endnu dybere i gæsternes hukommelse, ved at forbinde dit brand til kundernes følelser. Det var med denne baggrund at West Elm Hotels lancerede deres “Local Experiences”.
I forvejen har West Elm et rigtig stort fokus på fairtrade, håndlavede, lokale, kreative elementer og produkter. Men med Experience delen kan gæsterne leve ånden fra West Elm Hotels helt ud.
De kan lære at lave kunst med metal og svejsning i Austin, de kan tage tegnekurser og byvandringer i Charleston, de kan være med når der skal produceres unika tøj i Brooklyn og meget meget mere. Altsammen oplevelser, der er kuraterede af WestElm for deres gæster og i tråd med WestElms værdier.
Du kan også gøre det, hvis du sælger fysiske produkter.
Det spanske gin mærke Gin Mare tilbyder noget lignende i London, hvor de tilbyder “an escape to the Mediterranean through a journey of the best cocktail bars, restaurants, and terraces”.
Turene i gennem kvarterer som SoHo og Shoreditch byder på forskellige tapas kombineret med Gin Mare cocktails.
Perspektivering / muligheder
Hvilke oplevelser kan du koble med dit produkt, som passer med kundernes forestilling af dit brand? Hvilke samarbejdspartnere, der deler jeres værdier, kunne være interessante at lave noget sammen med?
Mere info
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott runder 9.300 hoteller globalt
04-02-2025
-
Helsingør ændrer nattelivsregler for unge
04-02-2025
-
Norske Strawberry investerer stort: Kurs mod 250 hoteller
04-02-2025
-
Pizza Hut gør comeback med 15 nye restauranter
04-02-2025
-
Turismens CO2-aftryk falder trods vækst
04-02-2025
-
6 af 10 danskere vil bruge flere penge på rejser fremover
04-02-2025
-
Sunset Boulevard åbner ny restaurant i Næstved
04-02-2025
-
Nye ejere overtager kendt hotel i Ærøskøbing
04-02-2025