”Gå hjem og lav mad”, sagde restauratøren og kogebogsforfatteren Trine Hahnemann i mange år til danskerne, men nu laver hun selv takeaway fra sit madhus på Østerbro. Restaurantmarkedet har nemlig udviklet sig, og hun fortæller i det nye Visitor, hvorfor hun ikke havde lavet samme virksomhed for ti år siden.
Trine Hahnemanns forretning serverer allerede frokost til 3.000 sultne medarbejdere hos virksomhedskunder til Hahnemanns Køkken, der driver kantine. Fælles for alle dele af restauratørens forretning er et stærkt fokus på bæredygtighed.
I det nye Visitor kan du også læse om ’det gode loyalitetsprogram’. For hvordan knytter man gæsten til produktet, og i bedstefald får dem til at blive ambassadør for virksomheden?
Bladet tager også et kig på branchens største udfordringer, samt et indblik i Nordhavn Manufactory som er etableret af Løgismose Meyers. Her er målet at udvikle nye råvarer, og det sker blandt andet i samarbejde med restauranter.
Læs hele det nye Visitor her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danskerne prioriterer oplevelser over materielle køb
30-10-2024
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når rekordniveau
30-10-2024
-
Danskerne ser positivt på turismens effekt lokalt
30-10-2024
-
Hotelinvestorer peger på London og Paris som topdestinationer
30-10-2024
-
Tivoli opnår historisk høj sommersæsonomsætning
30-10-2024
-
Rekom ændrer kurs: Fokus på drift fremfor vækst
30-10-2024
-
HORESTA: Kommunale autocamperpladser presser campingbranchen
30-10-2024