Horesta

 

HORESTAs vision

HORESTA

HORESTAs vision

Den 1. juli 2011 blev Nyt Styrket HORESTA etableret sammen med visionen om at skabe Turismens Hus.

 

Nyt Styrket HORESTA
Det Ny Styrkede HORESTA bygger på et idégrundlag om at skabe en ”Ny og innovativ erhvervs- og arbejdsgiverorganisation, der målrettet sikrer optimale rammevilkår og medlemsservice for virksomheder i turist- og oplevelseserhvervet”.

 

Turismens Hus
Idégrundlaget indebærer endvidere en vision om at etablere et nyt domicil, hvor erhvervets aktører - offentlige som private - samles om at skabe viden, synergier & innovation. Domicilet skal være fyrtårn for erhvervet - også som et fysisk branding symbol samt showroom for omverdenen. Turismens Hus skal endvidere være med til at underbygge, at erhvervet er samlet og taler med én stemme.

Forudsætningen for et succesrigt HORESTA er skabelse af en klar, synlig og attraktiv fælles identitet. Vi skal sikre, at vores medarbejdere alle arbejder i samme retning med en fælles vision og mod et fælles mål. Vi har derfor formuleret mission, vision, mål, strategier og værdier for organisationen, således at vores organisation og medarbejdere har fokus på, hvad vi skal yde vore medlemmer, hvorfor, hvornår og hvordan!

 

Mission
HORESTA arbejder for at tilbyde virksomheder inden for turisme, service og oplevelse den bedste rådgivning og service samt reel politisk indflydelse og interessevaretagelse.

 

Vision
Det er HORESTAs vision at samle turisme, service og oplevelseserhvervenes aktører i Turismens Hus.

 

Mål
Det er HORESTAs mål at skabe merværdi for vores medlemmer og vækst i erhvervet.

 

login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >

Tip en ven om denne side: