Horesta

 

Nyheder

Nyt ansigt hos hurtigtvoksende madhus

14. nov 2017

En af landets største udbydere af totalløsninger til møder, events, catering, restauranter og kantiner, Madkastellet, har vokseværk. Som led i vækststrategien ansættes Ulrika Mårtensson i en nyoprettet stilling som kommunikations- og marketingchef fra 1. december. skriver Madkastellet i en pressemeddelelse.

Madkastellet, der for 15 år siden startede som en traditionel cateringvirksomhed, stod sidste år i spidsen for mere end 600 arrangementer med over 60.000 gæster. I dag tilbyder Madkastellet desuden totalløsninger på 20+ venues – fra Restaurant Næs på Strandhotellet Røsnæs, Soho i Kødbyen, Langelinie Pavillonen, Lokomotivværkstedet og Vega på Sjælland til Luftkastellet og Marsvinsholms Slott i Sydsverige. Og ved årsskiftet rykker de ind i restauranterne på to af Danmarks mest besøgte kulturinstitutioner.

Ulrika Mårtensson, der har mere end mere end 15 års erfaring fra møde- og eventbranchen, er fra 1. december ansat til at bygge en kommunikations- og marketingenhed, der skal cementere og videreudvikle Madkastellets brand. Ulrika er cand. comm. og har bl.a. været kommunikationsansvarlig for Mødebyen København hos Wonderful Copenhagen. Hun har også siddet som bestyrelsesformand for den danske afdeling af verdens største eventbranchenetværk, Meeting Professionals International, MPI.

 

Kommentarer