Horesta

 

Nyheder

NICE fik sikkerhed og service til at gå hånd i hånd

Branchenyt04. maj 2018

Hvordan er det muligt at levere mindeværdige gæsteoplevelser, når de samtidig skal sikkerhedstjekkes på vej ind i restauranten.

Den udfordring stod de med i Tårnet på Christiansborg – et yndet udflugtsmål for op imod 1.500 gæster om dagen. Alle gæster skal igennem en sikkerhedssluse ved indgangen og dernæst op med en elevator, der tager 6-8 personer ad gangen. Resultatet er, at der opstår kø og ventetid ved ankomsten til Tårnet – også for restaurantens gæster. Det kan stresse gæsterne og bevirke, at selve ankomsten til Tårnet ender som en negativ oplevelse.

En del af løsningen handler om samarbejde og god kommunikation. Se i videoen herunder, hvordan NICE gav Tårnet en hjælpende hånd med at få sikkerhed og service til at gå hånd i hånd.

NICE står for New Innovative Customer Experiences og er flerårigt projekt, som HORESTA er en central del af. Du kan læse mere om NICE her.

 

 

For yderligere information kontakt:

Lene Wendelboe

Projektleder,
NICE
Tlf.: +45 35 24 80 80

Kommentarer