Horesta

 

Nyheder

Se hvordan NICE Challenge skabte mindeværdige oplevelser

Aktiviteter19. sep 2017

NICE Challenge var en landsdækkende stafet i mindeværdige oplevelser, som fandt sted i slutningen af august. Her udfordrede medarbejdere og studerende sig selv og hinanden i at skabe mere mindeværdige og overraskende oplevelser sammen med gæster og kunder.

I løbet af ugen blev de tilmeldte mødt af følgende syv udfordringer:

1. Mandag - Fortæl om din mest fantastiske serviceoplevelse!                   

2. Tirsdag - Giv komplimenter til dine kolleger, kunder og gæster              

3. Onsdag - Gør brug af en ny sans sammen med dine gæster/kunder    

4. Torsdag - Lær dine gæster/kunder bedre at kende         

5. Fredag – Overrask dine gæster/kunder med det du er bedst til             

6. Lørdag - Åben verdenen for dine gæster/kunder            

7. Søndag – Husk hvordan du gør en forskel, når du skaber unikke serviceoplevelser sammen med andre!

Hver dag blev deltagerne opfordret til at dele deres løsninger på udfordringerne på Facebook. I filmen nedenfor kan du få en fornemmelse af, hvordan Pharmakon i Hillerød greb muligheden for at løfte og nytænke deres serviceoplevelser.

 

Kommentarer