Horesta

 

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE serviceprojekt

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE er serviceoplevelser i særklasse, og NICE er en forkortelse for New Innovative Customer Experiences. I første omgang har vi fokus på at skabe NICE service i Hovedstadsregionen, men projektets erfaringer og viden skal overføres til en national bevægelse.

Hvorfor?

Formålet med NICE er at arbejde med serviceinnovation inden for turisme. Der skal skabes begejstring for de unikke serviceoplevelser i tæt samarbejde med virksomheder, organisationer og forskere for at sikre, at vi leverer service i særklasse.

Hvordan?

NICE er finansieret med midler fra Vækstforum Hovedstaden og partnerkredsen, som består af HORESTA, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, Roskilde Universitet, CPH Business og Wonderful Copenhagen.

NICE projektet har fem spor:









Se filmen om NICE her:



















 

For yderligere information kontakt:

Marianne Kragh

Uddannelseschef, 
Politisk afdeling
Tlf.: +45 35 24 80 80kragh@horesta.dk

medarbejder_HORESTA
login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >

PRESSEKLIP

#notonthemenu: Fagforening vil stoppe sexchikane mod tjenere15-12-2017VisitDenmark: 2018 kan blive svært på det tyske marked15-12-2017Burgerrestaurant åbner på travl københavnsk shoppinggade15-12-2017Dansk hoteluddannelse åben for elever15-12-2017HORESTAs regionsformand: ”Et godt år på Aarhus’ restauranter”15-12-2017Unge blærer sig med hotelvalg15-12-2017Kødbyens populære madmarked er gået konkurs15-12-2017Madklubben tester et socialt spisekoncept 14-12-2017