Horesta

 

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE serviceprojekt

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE er serviceoplevelser i særklasse, og NICE er en forkortelse for New Innovative Customer Experiences. I første omgang har vi fokus på at skabe NICE service i Hovedstadsregionen, men projektets erfaringer og viden skal overføres til en national bevægelse.

Hvorfor?

Formålet med NICE er at arbejde med serviceinnovation inden for turisme. Der skal skabes begejstring for de unikke serviceoplevelser i tæt samarbejde med virksomheder, organisationer og forskere for at sikre, at vi leverer service i særklasse.

Hvordan?

NICE er finansieret med midler fra Vækstforum Hovedstaden og partnerkredsen, som består af HORESTA, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, Roskilde Universitet, CPH Business og Wonderful Copenhagen.

NICE projektet har fem spor:









Se filmen om NICE her:



















 

For yderligere information kontakt:

Marianne Kragh

Uddannelseschef, 
Politisk afdeling
Tlf.: +45 35 24 80 80kragh@horesta.dk

medarbejder_HORESTA
login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >

PRESSEKLIP

Aarhus sætter national turismerekord17-08-2017Ironman-arrangement fylder sengene på københavnerhotel 17-08-2017Nu bliver færgebilletter til øerne igen billigere17-08-2017Dansk kæde åbner spritnyt hotel i Hillerød i 201917-08-2017Café latte-afgift til debat igen-igen17-08-2017Tivoli: Flere tiltag skal gøre os mindre vejrafhængige 16-08-2017Kold og våd sommer var hård ved danske forlystelsesparker16-08-2017Københavns nye gourmetrestaurant har masser af Format16-08-2017