Horesta

 

Synlige mærker

Logoskilt

HORESTA Garanti

Gæster i en HORESTA-virksomhed er sikret via en særlig garantiordning. Det betyder, at gæsten er sikker på at få et evt. erstatningskrav godtgjort, hvis Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme har givet medhold i en klage.

Såfremt afgørelsen i Ankenævnet undtagelsesvis ikke efterleves, og den indklagede virksomhed er medlem af HORESTA, vil gæstens kunne få sit krav dækket af HORESTAs garantifond.

HORESTA-mærket er gæstens sikkerhed, hvis virksomheden har begået en fejl.

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme er et privat ankenævn, der er etableret af HORESTA og forbrugerrådet. Ankenævnet er godkendt af Forbrugerklagenævnet. Du kan læse mere om Ankenævnet på deres hjemmeside her.

Du kan skilte med dit medlemskab af HORESTA gennem dit klassifikationsskilt eller du kan erhverve vores eksklusive logoskilt i vores netbutik.

 

For yderligere information kontakt:

Jan Fischer

Klassifikationschef / Chefkonsulent, Medlemscenter
Tlf.: +45 35 24 80 80
Mobil: +45 22 61 68 64fischer@horesta.dk

medarbejder_HORESTA
login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >